irangex

More
06 Aug 2018 14:16 #70135 by DEC
irangex was created by DEC
ik heb sins kort de irangex 8 gehaald omdat ik dacht het bind met de meeste goedkope drones. maar de werkelijkheid bleek anders. graag iemand die mij advies of wegwijs ken maken?? het gaat over de volgende drones de sg700,, een merloze maar het is van spectrum. heb een nano pocket die hij ook nie mee bind (cheerson) en nog een paar spectrum. heb een eachine bat 105 op komst en ik hoop dat het wel lukt. aub help

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2018 11:36 #70219 by sfjuocekr
Replied by sfjuocekr on topic irangex
Ten eerste zou ik de vraag in het Engels stellen, maar je hebt geluk ;)

Soms is het even uitvogelen welk protocol je moet gebruiken, de Cheerson CX-10 die ik had bleek uiteindelijk een FQ-xxx.

Als je in de buurt van Groningen woont kan ik je wel wegwijs maken met de transmitter.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2018 22:35 #70226 by DEC
Replied by DEC on topic irangex
ten eerste hartstikke bedank voor de reactie. helaas woon ik nie in de buurt. ik woon in rotterdam. ik ben wel zo gek dat ik een dag ken plennen en een uitje van maak met mn zoon. ik heb inmiddels nog een drone bij gehaald bat qx105, maar die koppelt ook nie ondanks ie dsm2/ dsmx. heb ik weer. maar tegenwoordig kunnen we afstanden verkleinen door te appe etc etc. is het mogelijk ken u me altijd appe op 0648855496. denk dat praat wat makkelijker. alvast bedank en wie weet hoor ik van u

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2018 13:50 #70800 by DEC
Replied by DEC on topic irangex 8
hello, please can someone tell me wich protocol to use to bind the syma x5hw. i dont know if im doing somting wrong( i think i do) but i try the bangang, symax and yd17or so. but nothing seems to work. what do i do wrong?? please help and thanks upfront.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.041 seconds
Powered by Kunena Forum